onsdag 19 maj 2010

Drömduell

Dags att sova nu. Har förberett mig inför morgondagens radioduell med kommunalrådet. Företagande och näringslivsfrågor i Hallstahammar är ämnet och det är jag som har utmanat Catarina.

Ska bli spännande. Jätteroligt! På centralstationen i Västerås ska vi vara också. Kl 8 på morgonen.

Min förhoppning att det kommer att höras hur trötta S är efter 100 år av maktutövande. För det är där skon klämmer inom väldigt många områden. Nytänkandet, energin och viljan saknas. Vet andra som har allt det där. Hoppas det märks i radion också!

Sov gott, drömma om duell kommer jag att göra! :o)

1 kommentar:

  1. Det ska bli roligt att höra duellen sedan! Och jag är inte ett dugg avundsjuk på Catarina. Det är svårt att låta energisk och nytänkande i jämförelse med dig, även om det hela nu utspelar sig i ottan.

    SvaraRadera