torsdag 19 augusti 2010

Västmanländska superknackare

Det är så himla roligt att vara dörrknackningsansvarig i Västmanland! Idag så ringde Lars från Sala och sa att han är ny knackningsansvarig där och utmanade mig på att han minsann var mer frälst och hängiven det här än vad jag är. Den utmaningen tar jag gärna och ler hela vägen på knackningsrundorna.
Alldeles nyss smsade Åsa och berättade om deras ytterst lyckade knackning i Sura. Man har varit lite skeptisk till konceptet men nu har toppnamnen verkligen anammat det här. Genom att kalla in förstärkning i form av landstingskandidater, lso och riksdagsledamöter knackade de hela 147 dörrar på en kväll! Det är sjukt bra!

Och det visar ju att det här är ju så roligt. Det går fort och enkelt om man är några stycken. Och jag lovar att det kommer att synas i valresultatet.

Idag är jag så himla nöjd.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar