torsdag 5 augusti 2010

Högtflygande planer

Är inte sant vad lätt det är att bli besatt av något! Nu är det flygbladstillverkning jag är inne på. Är ju så himla roligt att se saker växa fram för ens händer. Extra roligt blir det ju när de ingår i en större helhet somis ment to do någonting bra också.
Just nu håller jag på med Moderaternas huvudbroschyr. Enkel, stilren och kärnfull är väl ledorden.
I förrgår var K, mormor och jag ute och delade ut flygblad. Resultatet bör visa sig om någon vecka. Och på listan står också mitt eget personvalsmaterial.
Men som vanligt så är det ju så svårt att välja. Har redan gjort två varianter till mig själv men ska ändå göra en till...:o)

Och jag har fått en massa kampanjmaterial som jag inte hunnit visa för er heller ju! Tjohoo! Va roligt att ha kvar...:o)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar