fredag 4 juni 2010

Underbara dag!

Vilken himla härlig dag det är idag! Opinionsmätningars otillförlitlighet till trots!

Vi är störst i Sverige! Alliansen leder stort och Moderaterna är det största partiet i svensk politik! :o)

Det är en alldeles fantastiskt dag! Och solen skiner, jag har hämtar mitt kampanjvatten, bild kommer senare och alldels strax ska jag på konferens med alla ansvariga för samtalskampanjen runt om i Sverige! Hela helgen har vi allianskampanj i Strömsholm och i går drack jag supergoda drinkar med älsklings-vännen som jag träffar alldeles för sällan! Det här ser ut att kunna bli en av försommarens bästa helger!

Ojojoj! Nu kör vi så det ryker! Vi har ett val att vinna!

Tjohoooo! Heja! Heja!

Länkar: Exp, Ab, SvD, Tokmoderaten, Åsa, Kent, Mikael,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar