söndag 18 april 2010

Uppfylld och upprymd

Ojojoj! Är fortfarande trött, men bara på ytan. För inuti så bubblar det av energi och kamplust och vilja och glädje! För att inte tala om alla bra idéer som snurrar runt. Krix var super, superroligt! 2500 glada moderater på ett och samma ställe. Alldeles fantastiskt trevligt och alldeles underbart!
Det jag tar med mig mest är talen av Anders Borg, han är inte så dum han, vår finansminister. Riktigt skarp och det som är det bästa är att vi verkligen kan lita på att ekonomin är i goda händer och sköts på ett alldeles föredömligt sätt.
Avslutningstalet med Fredrik var något utöver det vanliga och jag är såå stolt över att leva i Sverige med en Alliansregering och en moderat stadsminister!
När det gäller seminarierna så gillade jag bäst det om äldrepolitiken. Alliansens äldreprop som kommer i juni tror jag är precis nödvändigt för att vänta perspektiven och se ålder som något bra och åtråvärt istället för att se gamla som en kostnad i budgeten.
Företagarseminariet var också bra. Men så är det mina hjärtefrågor också.

Stort tack alla västmanlänningar för att vi hade så kul!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar