fredag 23 april 2010

Jag är en riktig rotaian!

Stora saker idag! Jag har blivit invald i Rotary! Har varit med ett par veckor som gäst och idag så var inskolningen äntligen slut! Väldigt korrekt och traditionsenligt fick jag en liten supernål, lyckönskningar och distriktsmatrikeln där det står allt om alla och när man kan komma och äta lunch!

Rotary är ju så himla himla coolt! Det är ju en internationell, världsomspännande organisation som sysslar med välgörenhet. Det som är extra coolt är ju att man som medlem kan ta kontakt med vilken förening som helst och få komma och hälsa på! Är ju perfekt om man är någonstans och vill ha lite goda lokala kontakter.

Och så är jag extra glad för fadder-Mikael som hjälper mig tillrätta!


Superdag helt enkelt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar