onsdag 21 april 2010

KA-Knack

Jobb, kampanj och så lite dörrknackning på det. Det är så mina dagar ser ut. Och jag älskar det! Det är ju så himla roligt! Idag har jag varit i Kungsör och haft utbildning för Kungsörs- och Arbogamoderater. Ett glatt och härligt gäng. I Kungsör har man länge knackat dörrar och gillar det. Nu tror jag att de blev glada över att få ett analysverktyg som gör knackningen ännu bättre. -Finns inget system som inte kan bli bättre, sa oppositionsråds-Stellan och tog russinen ur min kaka och la i deras egen.
Och det är väl helt rätt tänkt. Allting går och allting kan bli lite bättre.

Jonny på integrationsenheten sa i går att det enda som inte går är trasiga klockor, tennsoldater och en sak till som jag har glömt nu. Och det låter väl som hanterbart.

Tillbaka till dörrknackningen så tror jag faktiskt att våra upprepade informationsträffar faktiskt börjar löna sig. Köpingsmoderaterna som ombudsmans-Ulf höll utbildning med förra veckan har gått ut hårt med knackning två gånger på en vecka. I morgon ska vi till Fagersta och göra villadörrarna osäkra och på söndag kommer Västeråsgänget att förbättra Västmanlands statistik avsevärt med ett jättegäng knackare i Barkarö.

Är så himla, himla roligt! Hårt arbete lönar sig. Det kommer vi att få se på valdagen också! Lita på det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar