onsdag 17 mars 2010

Ombyte förnöjer, eller?

Och så kom Alliansens nya grafiska profil. För mig som jobbar i mediavärlden var det med stor tillförsikt jag kollade in materialet... Och nja, eller tja, är väl betyget så här spontant. Det kanske sätter sig efter ett tag. För min del tyckte jag att Allians för Sverige var väldigt bra. En annan sak för vår del här i Hallstahammar är ju att vi satsar ju stenhårt på Allians för Hallstahammar, jag vet inte riktigt vad alternativet enligt det nya maneret skulle vara. HallstahammarsAlliansen? Kankse, men tror ändå att vi behåller det inkörda.

Men det här försätter ingen energi eller strävan efter att göra Sverige och Hallstahammar bättre. I och med nya Alliansen lägger vi i en växel till!

Var det bättre förr?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar