söndag 7 mars 2010

Jag älskar att knacka dörr

I eftermiddags var jag och Anna Lundberg nere på tunaområdet och knackade dörr. Och det är så himla kul! 35 dörrar hann vi med på den dryga timmen vi var ute. Jag tror att det är helt avgörande att vi träffar och pratar med så många väljare som möjligt. Det här är ett enkelt sätt att på ett ganska avslappnat sätt ta del av vanliga människors tankar och idéer. Det är det som är det bästa. På en timme fick Anna och jag flera bra uppslag och tankar vi tar med oss.

Dörrknackning kommer att vara ett stort inslag i den här valrörelsen. Och det välkomnar jag. Jag hoppas att olika partier kommer hem till mig och lyssnar. Och jag hoppas att vi blir fler som går ut och gör det enklare för alla som vill att ha kontakt med oss politiker.



I'm gonna knock on your door...:o)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar