måndag 8 mars 2010

Hjärta företag!

I morgon är en riktigt rolig dag. Det är företagsdebatt här i Hallstahammar och det ska bli såå kul! Jag har fått den stora äran att representera Moderaterna och jag hoppas att jag kan förvalta det väl.
Så nu håller jag på att slipa på inledningstalet jag ska hålla. Uppdaterar mig också på Lov och Rut och annan valfrihetslagstiftning.

Det är Företagarna här i kommunen som arrangerar och de skickade ut lite material med vad de tycker och tänker. Den läsningen är som att läsa vårt eget partiprogram. :o) Går att skriva under på det allra, allra mesta. Vi vi alliansen har träffats och pratat samman oss lite. Ska bli spännande att se vad de andra partierna har att komma med. Även SD kommer med en representant, från Sura. Undrar vad han ska komma med som gäller för Hallstahammar?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar