måndag 22 mars 2010

Åsikter från Näs

Shit, vilken bra kväll jag har haft. I två timmar har jag knackat dörr i Näs och det har varit väldigt givande. Hela 48 dörrar hann jag med. 35 kvalificerade samtal att skriva in i statistiken. Det är starkt. Men det bästa är ju vad som kommer ut av samtalen. Har fått iallafall tre konkreta förslag som jag tar till mig och försöker driva vidare. 2 personer som vill få mer information av oss, alltså potentiella medlemmar.

Det här är ett oslagbart sätt att komma nära sina väljare. Går inte nog att betona vilken effetivitet det här har. Att stå på torg och agitera är bra på sitt sätt. Men det personliga samtalet, i lugn och ro utan några som helst krav känns för mig mycket, mycket bättre.


Så alla som inte provat tidigare! Gör det! Det kommer vi alla att vinna jättemycket på!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar