tisdag 23 februari 2010

Nummer 2, med rätt att kampanja

Ojojoj! Vilket roligt årsmöte det blev! Jag står som nummer två på listan till kommunfullmäktigevalet i höst! Det är verkligen inte illa pinkad av någon som "bara" varit partipolitiskt aktiv i ett och ett halvt år.

Det är verkligen ett jättestort förtroende och jag är såå stolt och glad!
Gruppledar-Hans, som står etta, sa i sitt tal att vi i toppen har ett särskilt ansvar att föra fram det moderata budskapet. Och det kan ni ge er på att vi och jag ska göra! För förutom andra platsen så blev jag också formelt vald till kampanjledare! Vilka planer vi har börjat smida! Shit, vilket roligt valår det kommer att bli.

Sista valet under kvällen var ny styrelse. "Hej, mitt namn är Fröken vice Ordförande". Kan jag numer titulera mig! Tjohoo! Det är också hur kul som helst. Ordförande-Rolf och jag kommer att rocka! :o)

Så på det hela taget en mycket bra kväll kan man säga! Bild i morgon, nu är det sovdags! :o)

1 kommentar:

  1. Stort grattis! Snart kör vi så det ryker i Allians för Hallstahammar!

    SvaraRadera