måndag 7 september 2009

Härlig helg

Är faktiskt både pigg och glad fast klockan inte ens slagit åtta. Kanske beror det på den roliga kursen jag var på i helgen! En hel helg fylld med härliga moderatkvinnor! Kan ju inte bli bättre, och ärligt talat tror jag inte att jag sett så många m-tjejer på samma ställe någonsin! :o)

På schemat stod debatteknik, retorik och lite råd och tips om det politiska spelet, kunskaper som alla är mer än värdefulla! Så nästa helg, den 19de, är det bara att demonstrera sina kunskaper för då är det paneldiskussion på Hammartorget! Och vem ska prata (mest:o))? Tjohoo! Kom och titta alla!

1 kommentar:

  1. Fasen så synd att jag inte bor i Västerås! Skulle gå på alla dina anföranden! Och säkert förtrollas så av din charm och dina ord att jag råkade bli moderat i slutändan :)

    SvaraRadera