torsdag 24 september 2009

Äntligen provval!

Ååå! Öppnade just posten! Och där låg den! Provvalskatalogen! Och jajjamän, jag finns med! Var lite orolig ett tag eftersom jag i vanlig ordning skickade in i absolut sista sekunden...:o) Men både till landstinget och till riksdagen finns bild och motivering. Självklart är jag partiskt men tycker nog att mina motiveringar stod sig väl så bra som för övriga mer rutinerade aspiranter. Får vi väl se om folk läser motiveringar och tar till sig eller om alla kompisröstar. Tjohoo så spännande det ska bli!

Alla ni som fått katalogen! Ni kommer väl ihåg att göra er röst hörd! Fem namn måste rangordnas på listan annars räknas inte rösten! Rösta innan den 12 oktober. Och RÖSTA PÅ MIG! :o)

1 kommentar:

  1. Roligt, roligt, roligt! Skulle så klart rösta jättemycket på dig om jag fick vara med och rösta!

    SvaraRadera