tisdag 22 september 2009

Alliansdagen gav eko

Det är väldigt vilket genomslag Alliansdagen i lördags fick. I söndags sändes ett nyhetsinslag i P4 Västmanland. Det går att höra och läsa här.

Samspelta. Allians för Hallstahammars nya radarpar. Jag och folkpartiets Anna Lundberg. Bild: P4 Radio Västmanland

Vi konstaterar att Allians för Hallstahammar är ett samspelt och trovärdigt alternativ till det fastgrodda röda styret. Och jag gör radiodebut! Lyssna så seriös och trovärdig jag låter. :o) Inte kan väl någon undvika att rösta på oss nu! :o) På torsdag kommer dessutom ett längre reportage från Hallstahammar med både oss och sossarna. Ska bli superspännande! Mellan kl 15-16.
I måndagens Vlt fick vi både nyhetsplats och debattartikel från våra gruppledare med. Och idag på ledarsidan hyllar de vårt initiativ och använder sig av några av våra fraser. Nu gäller det att hålla den här ångan uppe och fortsätta leverera konkreta förslag som hallstahammarsborna gynnas av. Kom gärna med förslag som är extra viktiga för just dig.



2 kommentarer:

  1. Åh vad roligt! Ser verkligen fram emot att höra det långa reportaget på torsdag! Kanske vill du göra en gammal slöfock en tjänst och lägga upp länk då med :) Ska bli jättekul att höra mer av politiker-Jenny! You rock!

    SvaraRadera
  2. Hahaha! Of course! Försök att stoppa mig...:o)

    Om de inte tar med det där när jag tramsade till det vill säga och krånglade in mig i ett resonemang och kom inte riktigt ut...;o)

    SvaraRadera