tisdag 14 juli 2009

Grattis kära Victoria!

Grattis, grattis, grattis! Victoria 32 år idag! Härlig sol från Soliden, härligt soligt leende från både henne och hennes kära Daniel.

Som alltid vid den här tiden på året hörs negativa toner om den svenska monarkin. Ingen riktig demokrati, tänk så snuskigt rika de är på skattebetalarnas bekostnad och sånt bjäbb.

En dag som denna orkar jag inte ens bemöta alla tröttsamma anti-rojalister som tror sig veta bättre.

Jag nöjer mig med att säga ett mosterstort grattis till dig Victoria! Du kommer att bli världens bästa drottning!

1 kommentar:

  1. Hm, jag som i ett lyckligt ögonblick trodde att det var jag som förärats med rubriken i din blogg, trots att jag egentligen inte har så mycket att gratuleras för just den här dagen. Men så var det alltså inte. Typiskt... Allt ska de roffa åt sig de där jävla kungligheterna ;)

    SvaraRadera